2014. január 21., kedd

Érzelmek harca III. rész 7. fejezet

Előzmény: Érzelmek harca - Prológus
Közvetlen előzmény: Érzelmek harca II. rész 6. fejezet

Írta: Katia N. Ruiz
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének ideje: 1999

*****************************************************************


Andrea leült a kanapéjára és rámosolygott Carey Mitchell-re, miközben átadott neki egy pohár narancslevet. Carey hívta őt, Andrea pedig magányában áthívta őt kicsit beszélgetni. Jeffrey már elutazott és egy hónapig nem is tér vissza. Az üzleti út hosszabbra nyúlt, mint tervezte.
Carey viszonozta a mosolyát, de közben végig azon gondolkodott, vajon mi zavarhatja annyira Andreát. Amint meghallotta a hangját a telefonban, tudta, hogy valami nincs rendben. Szomorúnak tűnt és lehangoltnak. Mintha csak valahol egészen máshol járna.
- Andrea! - söpört ki egy vörös tincset az arcából és szürke szemeit a vele szemben ülő nőre szegezte. - Mégis mi folyik itt? - kérdezte gyengéden.
Erős ír akcentusa megnyugtatta Andreát, aki csak sóhajtott, nem tudva, mit válaszolhatna. Csak annyit tudott, hogy képtelen kiverni Cassidy-t a fejéből. Csak rá tudott gondolni. Ha lehunyta a szemét, csak a barátja arcát látta, ahogy a szájához emeli az ő kezét és megcsókolja. A szenvedélyt, ami a szemeiben fénylett, nem lehetett nem észrevenni. Ahogy azt az érzelmi vihart sem, amit ez benne keltett. Elmondta Carey-nek, a szíve milyen hevesen ver, ha Cassidy közelében lehet. Valahányszor, ha a másik nő hozzáér. Hogy a teste hogy reagál, ha Cassidy átöleli őt tánc közben. Össze volt zavarodva.
Carey sokat mondóan bólintott és összepréselte az ajkait. Minden jel arra mutatott, hogy Andrea fülig beleszeretett Cassidy-be. Elmosolyodott, előre hajolt és gyengéden megszorította Andrea kezét.
- Beszéltél már erről Cassidy-nek? - kérdezte rövid hallgatás után.
Andrea megrázta a fejét, olyan pillantást vetve rá, mintha ez a lehetetlennel lenne határos.
- Nem - suttogta magabiztosan. - Mi van, ha Cassidy ezek után már nem akar a barátom lenni? Mi van, ha megrémisztem.
Carey nem tehetett róla, de elmosolyodott a másik nő ártatlan aggodalmától. Csak egyszer találkozott Cassidy-vel, de már ebből is tudta, hogy az a nő őrülten szerelmes Andreába. És nem is tudta hibáztatni érte.
- Andrea! Amit érzel, az teljesen normális…
- Normális? - szakította félbe a másik nő. - Az, hogy majd kiugrik a szívem, ha csak látom? Az, hogy teljesen elolvadok a karjaiban, ha csak megölel? - Teljesen elvörösödött beszéd közben. Tegnap este teljesen kába voltam. Éreztem magamon a pillantását és teljesen elvörösödtem. Amikor megcsókolta a kezem, mintha áramütés ért volna. Olyan, mint még soha életemben. Ez normális? Hiszen a legjobb barátom, az Isten szerelmére!
Carey türelmesen elmosolyodott.
- Nem lehet, hogy beleszerettél a legjobb barátodba? Olyan lehetetlen lenne? - figyelte a reakcióját.
Andrea felpattant a kanapéról és az ablakhoz sietett, végiggfuttatva ujjait a haján, miközben a várost nézte. Beleszeretett volna Cassidy-be: Fogalma sem volt.
- Nem. Én nem - mondta, megrázva a fejét.
Carey hátra dőlt és elmosolyodott. Nem volt szüksége már több bizonyítékra.

18 megjegyzés:

  1. már most vártam a folytatást kicsit előre olvastam az angol verzióban de homályos számomra a fordítás de szerelmes lettem ebbe a sorozatba :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amit én előre olvastam gyenge az angolom az homályos :D bocsi hogy félre érthetően írtam :3

      Törlés
    2. Jaaaa! :D
      Oké, semmi gond. :)
      Én se vagyok egy nyelvzseni, és van, ahol szándékosan is másként fordítom, mert magyarul túl mesterkélten, vagy túlrészletezően hatnának egyes részek. De örülök, ha így is tetszik. :)

      Törlés
    3. persze hogy tetszik :3 már jó ideje olvasgatom a történeteket innen és imádom őket

      Törlés
    4. Ennek örülök. :)
      Igyekszem adni a minőségre.

      Törlés
    5. *-* kedvenc oldalam :3 <3

      Törlés
    6. Most zavarba akarsz hozni? :$

      Törlés
    7. ha ilyen könnyen zavarba lehet téged hozni akkor igen :D de komolyan minden nap olvasgatom :3

      Törlés
    8. Szerintem ez azért nem annyira a "könnyű"-kategória. :D

      Törlés
    9. Nem hiszem, hogy olyan sokan rajonganának érzem ennyire. :)

      Törlés
    10. dehogy nem csak nem írnak :) de én folyton olvasom a blogod most is itt lógok rajta és elkezdtem megint olvasni a régebbi írásokat :D

      Törlés
    11. Sajnos a jelek eddig nem ezt mutatták. :/
      Január elején elkezdett picit nőni a letöltésszám, de még nem akarok nagyon bizakodni.

      Törlés
    12. pedig én mindig élvezettel olvasom a blogod :3

      Törlés
    13. Ezt nagy örömmel hallom. :)

      Törlés
    14. Minden nap feljövök,olvasok,szemezgetek :)
      Qtya

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]