2017. június 23., péntek

Kukkolók 4. rész

Írta: Marokfegyver

Előzmény: Kukkolók 1. rész
Közvetlen előzmény: Kukkolók 3. rész

*******************************************************


Kopogni nem szokás? – morgott a fogai között Tamara.
Kitti zavartan lekapta meztelen talpát a kanapéról, felemelte a fejét barátnője öléből, és ugyanazzal a lendülettel felült. Arca úgy égett, mintha legalábbis az imént kibeszélt szexen kapta volna rajta a sötét szemüveges házigazda.

Dezső bácsi bonyolult módon kapcsolódott a rokonságba, ennek ellenére, még a nyáron felajánlotta, hogy Kitti lakhat nála, ha „felkerül az egyetemre”. Hiszen a többiek – itt mondott egy alig érthető jelzőt – úgyis csak elrontanák a a kedves lány-rokont, annyi mindent hallani a kollégiumokról, és különben sem valószínű, hogy Kittikét felveszik oda. Minden szem Kittire szegeződött, aki egyből bele is egyezett, közben 100 előnyét és legalább ugyanannyi hátrányát felsorolva magában. A legfőbb ok mégis az volt, hogy vágyott egy kis szabadságra, ami – Dezső bácsi hiába hall annyi mindent róluk – a koleszos életben nincs biztosítva. Mert együtt kellene lakni másokkal, alkalmazkodni hozzájuk… nem akkor tanulhatna, amikor akar, hanem amikor hagyják, és hasonló aggályok miatt inkább Dezső bácsi kisszobájára esett a választás…

Dezső bácsi csak állt az ajtóban. Nem sok haja volt, de azt ügyesen körbekunkorította a feje búbján, hadd jusson belőle mindenhová. Ettől kissé komikusan mutatott volna, de a sötét szemüveg tompította a feltörő röhögési reflexet, sőt az összbenyomás ettől maffiózósra módosult. Arcán néhány redőt mély árokká gyűrt az élet, ettől markánssá, favágósan karakteressé vált. Eredetileg sportos alkatú lehetett, de ez a benyomás az évek során sokat veszített a fényéből, viszont – s ezt Tamara a legelső pillanatban észrevette – a tekintélyes has alatt figyelemfelkeltően dudorodott a nadrágja.
Levelem jött? – szólalt meg Kitti udvariasan, s a kérdésből csak a barátnője számára vált nyilvánvalóvá a mögöttes tartalom: „Mi a francot keres itt?”
Csak azt hittem, van itt valaki.
Van, a barátnőm, egyben évfolyamtársam.
Hangokat hallottam, de az már más, a barátnők fontosak az ember életében.
Tamara majdnem megkérdezte: „Magának is van? Vagy szeretne egyet?” Közben felfedezte, hogy a feszülő póló nyakrészénél kikunkorodik egy maréknyi szőrszál, mintha menekülnének Dezső bácsi testéről. – „Lehet, hogy Kitti szexisnek tartja a szőr miatt?” – pislogott gyanúsan a szőke lányra.
Az öreg nem szól többet, kifordult a szobából.
Dugtál már vele? – fordult Tamara rögtön Kittihez.
Nem.
Cumizás?
Neeem!
Pedig jó szőrös, nem?
Van neki…
És micsoda csomagja volt! Láttad?
Van neki…
Láttad már?
Egyszer… Meg kétszer majdnem.
Mesélj!
Kimentem valamelyik éjjel a konyhába, inni akartam. Égett a villany, és még először azt hittem, hogy én felejtettem úgy, de ahogy odaértem, hát Dezső bácsi állt a konyha közepén, és sört ivott üvegből, és… meztelen volt.
És te?
Én is meztelenül…
Nem azt kérdeztem – mordult fel Tamara. – Mit csináltál?
Odaragadt a lábam, csak bámultam. De sokáig ám, mire sikerült összekapni magam.
Észrevett?
Nem hinném, mert felfelé tartotta a fejét…
És ha meglátott volna meztelenül? Dugtatok volna?
Hülye vagy.
De most komolyan! Ha felállt volna… neki, akkor dugtatok volna?
Majdnem állt… csak lefelé…
Drágaságom, az nem azt jelenti, hogy áll, hanem azt, hogy nagy! Ha áll, akkor áll, olyankor nem mutat lefelé. Érthető valamennyire? Szemléltessem a karommal? Mással nem tudom… De mi volt az a „majdnem”?
Másik éjjel is égett a villany.
És?
Nem mertem odamenni.
Én mertem volna – jelentette ki Tamara. – Inkább szomjas maradtál?
Nem bírtam elaludni, nyitva hagytam a szobaajtót, és amikor már a fürdőszoba felől hallottam a neszeket, mert az se csukta be, aztán meg elcsendesedett minden, akkor kiosontam inni, de nagyon óvatosan.
Meztelenül?
Persze, hát éjszaka volt.
Ahhoz képest, hogy a parton nem akartál levetkőzni…! Jó hely lehet az éjjeli konyhátok! Egyszer még összefuttok, és durr bele!
Hülye vagy. Mondtam már?
Majd megtudod, hogy nem hülyeség, ha rányom a konyhaasztalra, és hátulról megdönget!
A másik „majdnem” meg a fürdőszobában történt.
Ja, hogy volt még? – nevetett Tamara. – Annyit kerülgetitek egymást, hogy ebből nagy dugás lesz! Na, mi volt?
Nehezen csukódik a fürdőajtó, meg, ha rendesen be van csukva, akkor nem akar nyílni, úgyhogy nem szokás beerőltetni, Dezső bácsi még csak be sem hajtja, teljesen tárva-nyitva tartja.
Ez izginek tűnik!
Egyik reggel mentem volna letusolni, kezemben egy bugyi és egy melltartó…
Azt a kis ravaszt! Ezek után már nem fogod nekem beadni, hogy nem direkt mutogatod magad. Szerintem az öreg nemcsak „majdnem” látott téged… na, mi volt?
Semmi, mert meghallottam, hogy bent van a fürdőben…
Semmi kukucska? Nem „ragadt oda a talpad”?
Megtorpantam, még 1-2 lépésre a nyitott ajtótól. Hallottam. – Kitti hangján érződött, hogy zavarba jött.
Fürdött?
Nem.
Fogat mosott?
Nem.
Mit hallottál? Verte magának?
Azt hiszem…
És te nem nézted meg?
Nem mertem.
Nem mondod?! Én, ha össze lennék zárva egy pasival, az már mindegy, hogy hány éves, vagy szőrös-e, de csak kavarnék vele előbb-utóbb, ha már így kéznél van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]