2013. augusztus 5., hétfő

Havazás

Írta: book_worm9
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2013. július 22.

***********************************************************************

– Jess! Jess, ébredj! Havazik! – lelkendeztem, gyengéden rázogatva a mellettem fekvő lányt, miközben kifelé bámultam az ablakon. A nálam kicsivel idősebb lány mordult egyet és átfordult a másik oldalára.
– És akkor mi van? – motyogta.
– És akkor mi van? ÉS AKKOR MI VAN? Tudod te, milyen ritka, hogy Alabamában havazzon? – szinte már sikoltottam örömömben, ahogy magamra húztam a csizmámat és a sapkámat, nem is törődve azzal, hogy átvegyem alvósortomat és kombinémat. Tudtam, hogy így könnyedén megfázhatok, de a környéket finom lepelként beborító hótakaró túl nagy izgalommal töltött el. Jess ismét csak mordult egyet és felsóhajtott. Ő Washingtonban élte le élete nagy részét, úgyhogy már hozzászokott a látványhoz. Én csak megcsóváltam a fejem, szélesre tártam az ajtót és kirohantam.
Hangosan kacagtam és táncoltam a hűvös szellőben, széttárva a karjaimat és forogva a szállingózó fehérségben. Lehunytam a szemeimet és kidugtam a nyelvem, próbálva elkapni egy hópihét. Aztán halk kuncogás ütötte meg a fülemet magam mögül. Megfordultam és Jesst láttam az ajtóban ácsorogni.
– Mi olyan vicces? – tettem kezem a csípőmre. Ő odalépett hozzám és ő is a csípőmre tette a kezeit, miközben töretlenül mosolygott.
– Olyan vagy, mint egy kislány Disneylandben – mondta, mire én elpirultam.
Jess olyan gyönyörű volt! 162 centijével egy kicsit alacsonyabb volt nálam, fiúsan rövidre nyírt szőke haját pedig most belepte a hó. Kék szemei csak úgy szikráztak. Túlméretes hálóköntöse lelógott a térdéig, ami viszont annál inkább felizgatott, mivel tudtam, semmit nem visel alatt. Szorosan átöleltem őt, élvezve, ahogy ruganyos teste hozzám simul.
Fejét a nyakam hajlatába fúrta és forró lehellete végigsimított hideg bőrömön. Aztán gyengéden végigcsókolta a nyakamat oda és vissza. A fenébe is, ez a lány tudja, hogy izgasson fel. A nyakam a gyenge pontom. Aztán Jess elhúzódott, hogy rám nézzen, és amikor észrevette ruhámon át meredező mellbimbóimat, szélesen elmosolyodott.
– Fázol, édes? – kérdezte, mire visszamosolyogtam és gyengéden megmarkoltam a fenekét, miközben vissza mentünk a házba. Tényleg kezdtem már nagyon fázni.
Amikor visszaértünk a szobába, levettem a csizmámat és a sapkámat, mielőtt visszabújtam volna a takaró alá, reszketve vágyva a melegségre. Hallottam, ahogy Jess is bejön és becsukja az ajtót, majd lerántotta rólam a takarót.
– Hé! – nyögtem, a takaró után kapva.
– Nincs erre szükséged. Majd én felmelegítelek – jelentette ki, majd figyelmeztetés nélkül rám vetette magát. Hangosan kacagtam.
– És hogy tervezed ezt, angyalkám?
Huncut mosoly jelent meg az arcán, majd előre hajolt és ismét csókolgatni kezdte a nyakamat, miközben egyik keze a mellemre telepedett. Halkan felnyögtem, ahogy elkezdte izgatni a mellbimbómat. Lassan haladt végig a nyakamon, minden apró négyzetcentimétert végigcsókolva, míg el nem érte a számat.
Érzékien és szenvedélyesen csókolóztunk, olyan hévvel, hogy az egész testem beleremegett. Átkaroltam a nyakát és közelebb húztam magamhoz, miközben ő kombiném alá tolta mindkét kezét. Engedtem, hogy levegye rólam, és én is hálóköntöse széle után nyúltam. Halkan kuncogott és visszahúzódott, épp csak kartávolságon túlra, közben lehúzva sortomat. És már meztelenül is feküdtem előtte.
– Annyira gyönyörű vagy! – suttogta, kezeit végigfuttatva combjaimon és széttolva a lábaimat, hogy közéjük furakodjon.
Nyelve azonnal megtalálta a csiklómat és hevesen eljátszadozott vele. Aztán egyik keze becsusszant lábaim közé és egy ujj elmélyedt a barlangomban. Aztán, figyelmeztetés nélkül, még kettő társult hozzá, ahogy járatom egyre jobban kitágult. Felnyögtem és tagjaim lágyan remegtek, ahogy már három ujja mozgott bennem. Lenyúltam, hogy belemarkoljak a hajába és ágyékomhoz nyomjam az arcát. Éreztem, ahogy egyre közelebb kerülök a csócshoz.
A nevét nyögdécseltem, miközben testem egyre jobban remegett. Ő pedig felemelte a fejét és bíztatóan suttogott.
Felsikoltottam, ahogy szájába vette a csiklómat, testemre pedig rátört a gyönyör. Hátam megfeszült, lábaim görcsbe rándultak és a nevét sikoltottam, miközben csillagok táncoltak a szemeim előtt.
Egy örökkévalóságnak tűnő idő után elnyúltam az ágyon. Mellkasom hevesen emelkedett és süllyedt, ahogy ziháltam. Jess mellém telepedett és halkan kuncogott.
– Mondtam, hogy felmelegítelek.

1 megjegyzés:

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]